![]() |
Nya målningar till Rc-loket
Ni har väl inte missat att vår duktige texturmålare Janne har sett till att det numera finns 4 fina texturer/målningar till Rc-loket som vi tog fram med hjälp av Community-ware
http://www.e-buzz.se/images/cw_rc_liv1.jpg Ni som ännu inte skaffat er detta snygga Rc-lok kan enkelt göra det genom att klicka på länken på huvudsidan här till höger. |
Janne: Väl utfört arbete :drool:
|
Citat:
|
Väl utfört arbete :tumme_upp:
|
Snyggt Janne, bara en tidsfråga innan 1409 kommer..:rolleyes:
|
Väldigt snyggt Janne! Kan knappt hålla mig tills loket kommer till KRS så jag får testa det!:drool::drool::drool::drool::drool:
|
Mycket fina målningar, kul med fler versioner!
|
Instämmer i kören.
Du har verkligen, fått till en bra vädring på henne, Janne. Glöm inte bort Kermit bara (Green Cargo med grönt tak. Rc2 1082) |
Kan bara instämma med övriga, mycket fina målningar till en mycket trevlig modell. Vilket lyft! :applad:
|
Citat:
|
Jag vet inte var jag ska börja. Tack för alla snälla ord. :) Jag målar vidare på nya texturvarianter i pur glädje. Hur många tror ni jag får ihop?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du vet, vi har blivit lite kräsna efter allt matrial som vi har fått tillgång till genom åren. Så det är ett krav + alla olika nummer, utav alla dom över 300 Rc-loken som har gjorts. Sen vill vi ha dom i alla dess olika utföringar och märkningar som har gjorts. Om inte, så vill inte jag vara med och leka längre.:visslar: Skämt åtsido. Är tacksam, för vad som helst, som dyker upp i textureväg. |
Citat:
:Yeah: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:33. |