![]() |
Community-ware Rc-lok
Hej varför funkar inte Community Rc i Trs2006
jag hoppas på svar Hälsningar kenta978 |
Citat:
Så att trainz-built är 2.9. Om du har både TS2009 och TRS2006. Så kan du öppna upp alla filerna i TS2009 och ändra i configarna på trainz built. Från 2.9 till 2.5 och sedan göra en ny cdp-fil med alla filerna. Som du kan döpa till t.ex. Community Rc för TRS2006 eller vad du vill. Sedan bara installera i TRS2006 som vanligt. Blir lite felmeddelanden i cmp, men den fungerar. EDIT: O.B.S. Glöm inte, att du måste ändra i alla configar. Är 4, 5 st för Rc-loket. |
Citat:
|
Citat:
EDIT: Nix, funkar inte efter att ha ändrat till 2.5. |
Citat:
2.4 ska det va, om jag inte minns fel. |
Citat:
Sen, efter att jag hade inst. TS 2009 (på samma dator, men på en annan hårddisk) då funkade det, samma sak med med Mats nya Hbis-vagnr. |
Citat:
|
Community-ware Rc-lok
Hej Jag får bara Fel indikering Compression Error Texture compression has failed for
one failed for or more textures.If problem persist consider disabling hardware accelerated texture compression in the settings dialog. då jag installera Community-Ware Rc-Lok i Ts 2009 vad är det för fel ? Efter som jag är dålig på Engilska vad betyder detta är det någon som kan hjälpa mig ? Med hopp om positivt svar Hälsningar Kenta978 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:59. |