![]() |
VERY impressing newS and KMW! Great work! Hopefully we will see lot's of routes for RS now on!
|
Great!!! Very Nice! Thanks! :tumme_upp: :)
|
Very good stuff, newS and KMW!
Two Thumbs Up!:tumupp::tumupp: |
|
Förlåt om jag skriver på svenska men det här är helt fantastiskt! :drool::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: Det var detta jag har väntat på länge!!! Good Verry nice! :grin:
|
WOW Swen. Now i know what i am going to do this afternoon :D
|
Citat:
The quality is stunning and I'm totally amazed at the rate of new items. Signaling can be quite complicated in some situations and you must read the instructions or you will be confused. I've only made the instructions in English so far but a Swedish translation is intended also. I'm sure there are errors still in some situations that we have not thought of. That we will have to handle as they are discovered. Signalerna kan vara lite svåra att greppa hur de ska användas och ni måste titta igenom dokumentationen annars kommer det bli fel. Dokumentet är ännu bara på engelska men ska översätta till svenska också. Det finns säkert fel kvar i skripten i situationer som vi inte har tänkt på. Det är sådant som vi får lösa allt eftersom. Enjoy/Roa er, Anders |
Precis, kolla ordentligt i PDF filen som följer med signalerna :D Fick just igång en H3 som ska stå innan spåren på min station går ihop till ett. Det funkar :tumupp: Signalen visar endast kör 40 eller stopp :tumme_upp: Fantastic
|
1 bifogad(e) fil(er)
If a route-creator need specially signs, he must me send a PM or eMail. I then make this...
I mean this signs: |
Citat:
|
Words cannot describe the awesomeness of these objects!
Good work :tumupp::tumupp: |
När jag la in järnvägsövergångarna så krachade KRS. Kan jag göra något? :o
|
Citat:
On the Test-Demo-Route or on your own route? |
Citat:
When I have placed out the "orienteringstavla" and some "hastighetstavlor" and I was going to test and driver, the game crashed. It was on my own route.. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:18. |