![]() |
Månadens Simulatorbild - Juni [RÖSTA]
INGA FLER BIDRAG NU!
Temat denna gång är signaler. Ni måste ha med någon form av synlig signal i er bild. Det får inte vara en bild på ett tåg och en signal flera hundra meter bort, utan signalen ska vara väl synlig. Bilder som inte håller sig till temat kommer att raderas. Det var ett tag sen jag drog reglerna, så här kommer dessa. Regler ¤ Ett bidrag per person ¤ Man får inte ändra bidrag när man väl lagt in bilden ¤ Man måste följa temat (om det finns något) ¤ Bilden måste vara tagen i en simulator Röstning ¤ Man får inte rösta på sig själv Regler om detta tema ¤ Signalbilden måste synas ¤ Vägövergångar räknas inte (dock V-signaler) Lycka till |
1 bifogad(e) fil(er)
Mitt bidrag: Ett MA-lok ställs av för natten vid ett uppställningsspår nära Stockholm C. Klockan är precis midnatt.:) Jag fick det till 4 signaler på bilden (om dvärgar räknas):D
|
|
1 bifogad(e) fil(er)
Pendeltåg på Södertälje C i väntan på avgång. :) Signalen är vänd åt fel håll, men det är bara för att man ska se att det är en signal.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Mitt bidrag.
Ett godståg någonstans i Sverige. |
|
Mitt bidrag...
1 bifogad(e) fil(er)
Hg passerar lagerområdet..
|
Asch, nu glömde jag bort mig, Rc i KRS är ju inte släppt än. Sorry, glöm mitt bidrag! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är min egen semafor och den finns inte för nedladdning ännu, men snart så kommer jag att lägga upp den, så håll koll! :)
|
Ursäkta om jag var otydlig, Signalerna måste vara signaler som visar om tåget får köra eller ej. Vägövergångar räknas tyvärr inte. Samt man måste se vilket sken signalen visar. Vägsignaler räknas dock (de som visar för tågen).
Men Bengan & gubben50, jag tar bort era bidrag, så får ni lägga upp varsitt nytt (om ni vill) eftersom jag var otydlig i reglerna. |
Tro mig det kommer jag. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Mitt bidrag; En tågmupp förevigar ett godstågs infart till Sala Station.
|
1 bifogad(e) fil(er)
I väntan på kör
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:30. |