![]() |
Hilding Carlsson rälsbussar
Vet någon om det finns några som liknar Hilding Carlsson rälsbussar?
Tack på förhand. |
Citat:
|
Lät dom inte bygga en HC buss på prov före dom drog igång CW projektet ?
|
7 bifogad(e) fil(er)
Jo jag betalade och lät ett indiskt företag bygga en HC-buss med tveksamt resultat. (saken är att även T43 finns byggd redan med ännu sämre resultat) MatsS gjorde konverteringen och lade till några fiffiga scripttillägg som gjorde att man kunde välja hylla eller inte.
KMW har hjälpt mig att få in den till RS men då den inte är så lik orginalet är det tveksamt om detta kommer erbjudas publikt |
Citat:
|
Anledningen är att det känns inte rätt att låta folk betala för något som jag anser är tveksam kvalité på. Davids Rc-lok är i en helt annan liga jämfört med dessa modeller. HC-bussen har inte de rätta formerna dessvärre och lider av en del andra fel som användare direkt skulle anmärka på.
|
Citat:
|
Citat:
Jag vet inte, det var bara en gissning.. |
Citat:
Jag är helnöjd med den och betalar gärna en summa till dig i efterhand. Att den inte har dom riktigt rätta formerna. Stör mig inte så speciellt mycket. I brist på annat, så är den helt OK, tycker jag. Skriv ner dom brister och anmärkningar som du anser, att modellen har. Sen så är det, upp till var och en. Om dom vill betala eller ej för modellen. Minst en hundring, tycker jag att den mycket väl är värd. |
Lägger 100 -150 utan tvekan, allt som ens liknar svenskt är av intresse!
|
Citat:
/Robban |
Citat:
|
Jo, bussen är mycket snygg :)
Jag skulle inte själv inte gjort det bättre. ;) |
Citat:
Låt den breda publiken bestämma om dom vill betala för den, för det verkar ju faktiskt så, att det finns fler än jag som är intresserade av svenskt material. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:46. |