![]() |
Hectorrail 241 och CargoNet 119
3 bifogad(e) fil(er)
Hectorrail's 241-001 och CargoNet's 119-002.
Loken är repaints på "Maki's" fina "EU43" som finns att hämta här http://www.trainz.org/ptt/_download_...3_cargo01.html. Krävs att ni har det inst. för att dom ska funka. These locos are repaints on "Maki's" loco "EU43". |
Tack så mycket för dessa två underbara lok! dom kommer göra sig bra på min nya bana! :tumme_upp:
|
Tack så mycket Ekan! :tumme_upp:
|
Tack!
Bra jobbat:tumme_upp: |
Linken til "Maki's" loco "EU43" fungerer ikke. Og Ce119 mangler norlansplog. Ellers så er lokene fine :ber:
|
Citat:
Det brukar inträffa lite då och då, oftast i sammband med att dom har fyllt på med nya downloadsobjekt och uppdaterat sina sidor rent allmänt med nyheter etc. Vet av egen erfarenhet att det kan ta några dagar ibland. |
Uppdatering av loken
4 bifogad(e) fil(er)
Uppdatering av loken.
Fungerar riktigt i CAB-mode nu, + att jag har gjort lite justeringar på texturerna, bl.a har loken fått korrekta ID-nummer längst ner på sidorna, nya plogar, bufferttallrikar, + lite annat småfix. Fortfarande samma lok/samma kuidnr. |
Den 10/1 2010 så skulle jag hem till Tumba och bytte tåg i Älvsjö på eftermiddagen efter jag var med min kontaktperson. Efter en stund så kommer det en Hectorraillok med veolia vagnar.:)
|
Hej! Snyggt lok tack:tumme_upp:
Undrar bara var du har fått lampan som sitter på Fackverksbryggan?:) |
vad är det för bana
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:13. |