![]() |
Msts BIN
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
När jag var inne på Banbyggarna så såg jag att reginapaketet kräver MSTSBin, så jag klickade på länken, och letade mig fram till nedladdningssidan på hemsidan som kom fram. Jag valde "Stable release 1,7,051922" och laddade ner denna. När jag kör installeringsprogrammet så fungerar allt som det ska ända tills precis i slutet av filkopieringen. Då kommer ett felmeddelande upp (se bild), varför står det så, jag har inte någon tidigare version installerad.... |
Hej! Du måste ha MSTS-uppdateringen. Det står på MSTS-bin-hemsidan.
|
Citat:
|
Ibland kan man ta Work release istället. Det är lite olika. Så pröva. :)
|
Citat:
|
Ser din Trainsimulatormapp ut såhär? Det ska den göra iaf, om allt är rätt förstås. http://www.e-buzz.se/forum/attachmen...1&d=1239480287
|
För att det ska bli ännu tydligare. Du ska alltså ha den här uppdateringen INNAN MSTSBin Stable Release. http://download.microsoft.com/downlo...rainupdate.exe
:) EDIT: Tips: Kolla sökvägen när du installerar MSTSBin och uppdateringen. (Där du har MSTS installerat) |
Citat:
|
Ok, då är inte MSTSBin installerat. Försök att följa mina råd och instruktioner igen, och hoppas att det ordnar sig. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
EDIT: Det här är väl rätt mappar?? |
Ja, som sagt så är det installerat nu. Men enligt en annan tråd här på forumet så ska man kunna ändra hytt om man har ett lok i varje ände på tåget för att slippa byta aktivitet när man kommer til stopp. Men detta går inte :confused:. Jag har också läst att man ska kunna öppna dörrarna på t.ex. regina. Men självklart så går inte detta heller :confused:,varför då??
|
Hej! När det gäller att byta hytt, tex på ett Rc-lok, så måste loket ha den funktionen. Det fínns ett program för att göra bakåthytter på banbyggarna.se.:)
|
Citat:
|
Ja, det var jag som gjorde den... Står tåget HELT still? Annnars funkar det inte... Tryck "1" så ska det byta hytt!:)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:29. |