![]() |
Nedladdning pågår
Håller på att ladda ner City Bus Simulator nu :) Äntligen efter ett halvårs väntan.
35min kvar nu :D P.S - jag laddar ner det lagligt från aerosoft! |
Kan du beskriva spelet sen och hur det är att spela?
:D |
Just nu ser det väldigt mörkt ut. Har suttit med spelet i 2 timmar och inte förstått ett skit av hur man ska hitta i stan och stanna vid stationer.
:mad: |
Vad är det för spel? Har inte sett det alls. Från Microsoft eller? :)
|
Citat:
Det har du ju visst ;) :) http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ight=simulator |
Nu har jag kommit underfund med hur man ska göra:
På vissa turer ska man både gå ut ur bussen och trycka på turtavlan vid hållplatsen om den visar en text på sig, se youtubeklipp om spelet sen måste man snurra fram rätt linje på bussen annars får man inga passagerare ombord Och på vissa turer kör man fram till 1:a hållplatsen och då snurrar man fram rätt tur på bussen och då lastar bussen. mvh Johnny |
Jo, jag har lärt mig nu också :)
Riktigt coolt spel när man lärt sig det! |
Jag får inte turtavlan att lysa på tidtabellsstolpen som på youtubeklippet. mvh Johnny
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Löste problemet med destinationstavlan, det stod inte Destsign som jag trodde, det stod Shift destination up/down och då valde jag knappar på tangentbordet för dessa 2 funktioner
|
Hur hittar man hållplatsen Jakovitz center? Där man ska släppa av alla passagerare på schyttelturen från Grand Central? Jag kör ju 42:a gatan tills korsningen mot Central line, men sen då? mvh Johnny
|
Citat:
Hälsar Bengt |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:09. |