![]() |
Er favoritsport?
Hej!
Jag tänket starta en tråd om vilken ens favoritsport är och om man spelar eller är en trofast supporter:). Själv spelar jag handboll och är linjespelare och håller på Sävehof i elitserien. (Eftersom det lag jag spelar i spelar i div. 2) |
Själp så håller jag på med Fotboll.. Är målvakt,, Håller oxå på Elfsborg
Sen så följer jag hockey och är en trogen supporter för Frölunda, I handbollen så håller jag på AHK det enda lagat i handboll;) Alingsås HK |
Min favoritsport är tennis då jag själv spelar och följer Söderling och de andra på toppnivå...
|
Spelade golf förut, lagt av numera då tiden saknas. Hade nåt på 4 i handicap tror jag. :grin:
|
Har spelat basket och var med Dövas Världsspel 1973, mötte bland annat USA. Bronsmedaljör.
Numera bowlar jag. Kul! |
Håndball, og Ski hopping. Absolutt best.
|
Skidåkning. Både längd- och utförsåkning.
|
Hockey, trav , golf, :)
|
Behöver nog inte ens svara, tror min bostadsort säger det mesta:D
Alpin skidåkning, såklart! Snart öppnar liftarna här, längta!:) |
Vad roligt att så många har en favoritsport:tumme_upp:.
|
Själv har jag spelat pingis i tre år men jag la av i samband med min flytt men jag saknar det och alla gemenskapen som fanns.
|
Fotboll...
Världens mest demokratiska idrott, bara en boll och en någorlunda platt yta så är det bara att spela!
|
Luftgevärsskytte är min favoritsport. Skjuter i klass 15S =)
|
Gillar inte fotboll och sport så mycket alls, däremot gillar jag faktiskt orientering. Det kanske inte är så vanligt. ;):)
|
Jag föredrar segling. Lungn och trevlig sport/transportmöjlighet!:D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:12. |