![]() |
hjälp med bygge av stations hus
är nån som kan hjälp mig bygga följande stationer.
Malungs station vansbro station. Borlänge station jag ska börja bygga dalabana från malung-borlänge ni få betlat för det. |
Citat:
Du måste inte ha så bråttom o ha alla grejerna nu, och en sån sträcka som du ska bygga, den kommer ta tid.. Ha Tålamod att vänta på saker! :tumner: |
Denna forumsdel handlar om.
3D-design - Trainz (2 besökare) Bygger du egna modeller till Trainz? Då kan du fråga om hjälp här eller bara visa upp vad du har på gång... Då du inte bygger själv och bara ställer en fråga. Så hör detta hemma i Trainz - Allmänt om Trainz |
Citat:
http://www.tellerup.se/jarnvag/bild/031121.jpg jag är inte så bra på bygga 3d object. ni få betlat. |
Citat:
NU är jag trött på dej!! :mad: och du har inte rätt att använda Markus Tellerups bild bara så där.. |
Citat:
jag länke jo till bilden bara. då skriv jag så här då. min frågan är om nån är ville och hjälpa mig bygga malungs station jag är inte så bra på göra 3d object själv. |
Citat:
|
Ja, Malung station tar flera månader att bygga. Det går nog inte bygga på nolltid.
Försök förstå, perra53, att det är massa jobb, ta mått på stationens plats eller ritningar om det finns, bla bla... |
Hvis den er bare firkanter, kan du gå og måle opp stasjonen, ta gode kvalitetsbilder av den, for å så modellere den selv i Gmax. Det er ikke så vanskelig.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:46. |