![]() |
tåg sökes
hej är det nåns som vet vad man kan få tag i sj regina tåg.
som är i sj färger. skriv svar |
På Banbyggarna kan du hitta :tumme_upp:
|
tåg sökes
Citat:
|
Citat:
|
tåg sökes
jag tittat dä men sj regina tåg finns ej . sj regina är jo silver med sj logo på .. vet nån vad man kan hittar sådan tåg.
|
Citat:
Nej, SJ's gråa/silvriga Regina finns inte till TRS. Inte ens i verkligheten. |
Citat:
|
tåg sökes
nej utan regina grå med sj logo.
|
Citat:
Ända gråa Reginan, mej veterligt, är en modell som står i en glasmonter, och hur du ska få in det i Trainz, det begriper jag inte. |
tåg sökes
1 bifogad(e) fil(er)
så se tåget ut .
detta tåge ska ersätt x2000. . |
Detta finns inte ens i verkligheten som sagt och inte som modell i Trainz heller, ingen har gjort det, ingen har målat det så än!
Enda modellen som finns är den som visades upp på Nordic Rail på Elmia i oktober. http://i270.photobucket.com/albums/j...inax55nr01.jpg |
tåg sökes
finns regin . med blå med sj logo den gå jo i mellan stockholm och dalarna tro jag .
|
Citat:
|
Perra, vi blir galna på dig snart.
Om man skriver som en idiot blir man också behandlad som en idiot. Det betyder också att om man beter sig som en idiot blir man också behandlad som en idiot. Bli inte förvånad om vi snart börjar behandla dig som en idiot. Jag skrev tidigare att det inte finns någon SJ-Grå X55 Regina till Trainz, än mindre finns den i verkligheten. VAD är det med det du inte förstår? Vad i orden "Finns ej" förstår du inte? Snälla, bespara oss alla dina minst sagt idiotiska inlägg. |
tåg sökes
Citat:
jag ha titta dä fler gång menha ej hitta någ sj . bara tåg bergslagen , upptåget. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:23. |