![]() |
halmstad- växjö
skulle någon villa ha halmstad-växjö till trs-06
(ps:det är min första bana) |
jag kommer att utgå från en annan rutt men kommer att göra om den helt.
|
Javisst ;)
|
halmstad- växjö
Hej det låter spännande med en bana mellan (Halland - småland) Halmstad- Växjö. Vilken tidsepok hade du tänkt dig att bygga i ?
|
Jag sitter ju förvisso o bygger samma sträckning nu, om du menar över HNJ o Värnamo? Jag har byggt till Bredaryd på HNJ och utfarten Värnamo på järnvägen mot Alvesta f.n! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag röstade nej främst för att jag tycker man skall försöka bygga med så sen Trainz som möjligt. Men här tycks det ju finnas ett stort intresse för svenska banor så idémässigt är det säkert bra.
|
Citat:
och banan har blivit försenad pga problem med trainz |
Varför TS 2009? Skulle inte TS2010 börja säljas i butik här i landet nästa månad. Priset tyckte jag var likvärdigt.
|
projektet kommer att bli i TRS 09 när jag väl får hem det
|
PROJEKTET KOMMER ATT LIGGA PÅ IS TILLS TRS 09 kommer och det är ennu mer förseat p.g.a :datastrul: sorry allihopa :(:(
|
projektet är nerlagt helt tills jag skaffat TRS 09 detta pga :datastrul:: med TRS 06
|
Det är :noterat: tågfreak 96, men jag tycker det blir mer :datastrul: med TS09. Så jag hoppas på TS2010 som vad jag kan se på Internet skall släppas här i Sverige om sexton dagar och kommer att kosta 269.00 Kr.
Hur får du fram |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:16. |