![]() |
60-tals pass.vagnar 2
7 bifogad(e) fil(er)
Fler 60-talsvagnar gjorda på Dalles texturer.
Har samma namn som cdp-filerna i spelet. OBS. Glömm ej bogeyn, om ni inte redan har laddat ner den från inlägget "60-tals pass.vagnar 1" |
Verkligen snyggt :)
|
Suveränt....
1 bifogad(e) fil(er)
Gillar "Bruntågseran", tack så mycket!
Finns Märklinvagnen 4031 att ladda ned någonstans? |
Citat:
Sen kommer det fler ommålningar på likvärdiga vagnar från mej lite senare. |
Snyggt att se dessa vagnar helt upplivade! Dessa finns nu kå min hårddisk! ;)
|
Citat:
Mvh |
Citat:
|
"Missing dependencies"
Citat:
Jag är ny i forumet. Jag har installerat trainz 2010 och försökte importera CDP filerna. Bogey filen gick bra att importera utan anmärkning. De andra filerna visar "Missing dependency". Vad kan det vara som jag saknar i min "Asset" databas? Mvh |
Hej, och välkommen till forumet! :)
Om du högerklickar på objektet som har missing depedencies och välj view dependencies så får du en lista över alla delar. De som har ett grått frågetecken är saker som saknas. Om det står DS (S:et är rött) så betyder det att saken saknas, men finns på Aurans Downloadstation. Kolla vad det är för kuid:nummer du saknar. |
Missing dependencies
Tack för hjälpen.
Det var 2 "asset" som saknades. Jag har hämtat dem. Den första IconSTW var OK. Den andra Pass60_config (KUID:36713:51070) var "Faulty" markerad. Hur går man vidare? mvh |
Högerklicka på objektet som är faulty och välj view errors and warnings, tala om vad som där står.
|
Missing dependencies
Här kommer de meddelanden efter "download" av Faulty Pass60_config.
Error: The Tag 'scale' is not permitted within a container of type 'flowsize'. mvh |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Högerklicka sen på "Pass60 config" och välj "Edit in explorer". Dubbelklicka på config.text-filen, och ta bort "scale" och "1" enligt andra bilden (OBS! Bara under "flowsize"). Stäng filen och spara. Högerklicka på "Pass60 config" igen, och välj "Edit-Commit". Klart. |
Missing dependencies
Det är OK.
mvh |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:09. |