![]() |
Datorcrasch trodde jag...
Hej!
Imorse startade jag min dator och windows startade inte, blev jag orolig. Jag fick meddelande om att config-system ändrades under helgen då mina barnbarn lekte med min dator. Efter lång stund funderade jag hur jag ska lösa felet, kom jag på systemåterställning i felläge. Jag satte på datum före helgen och system återställdes och datorn blev räddad. Puh! Så jag kan äntligen fortsätta med min rutt. :) |
Bra att datorn funkar igen:tumme_upp::tumme_upp:
|
Citat:
Tur att det löste sej ändå :). |
Jag hade backup (16GB) sen igår. Tur hade jag ändå.
|
Bra att du fixade det! Nästa gång får du sätta föräldrakontroll eller nåt på datorn! :grin:;)
|
Nu händer det igen...
Hej!
Nu händer det igen :vetej: Windows vägrar starta igen och gjorde systemåterställning. Jag vågar inte stänga av datorn, får nog låta den vara på. :datastrul: |
Ja, det blev datorkrasch på riktigt. Det var moderkortet som brann upp för tre veckor sen.
Jag hämtade min superuppgraderade datorn igår och håller på fortafarande med programinstallationer ännu. Följande datordelar är: Moderkortet ASUS M4N68T Processor AMD Athlon2 250/3.0 GHz - Socket AM3 Minnen 2st Kinston 2GB DDR3 1066Mhz Hårdisk WD Caviar 320Gb 7200rpm SATA Grafikkortet är kvar sen förut. Har inte råd med nytt ännu. Är hittils nöjd med den. :Yeah: Glömde att tillägga att jag kör fortfarande XP. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:01. |