![]() |
Nya Patch till TS2010 SP3
Idag har Auran släppt nya updates till TS2010 med SP3!
Här är länken ! http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=62766 :applad: |
Den förstörde min launcher...
|
Varför? Eller vilken fel meddellande får du ?
Du kann inte ta fel patch! Om din TS har fel build går inte att patcher. ;) Min TS fungera bättre än för. Innan har den hängt sig ibland med en Fatal Error :mad: . |
Helt enkelt: Jag tog den patchen. Den kom halvägs och stog där i timmar innan jag avbröt den. Resultated blev en launcher som bara hade texten "Build 42203" Så jag gillar inte den.
|
Det är du själv som fördärvade den eftersom du avbröt updateringen.
Updateringen kan ta lååååååååååååång tid innnan den är klar men man kan aldrig avbryta den och tro att det skall fungera eftersom den inte har uppdaterat alla filer. |
Tja... vad jag vet nu är nog att det är försent. Menmen, jag börjar bli van, slipper ödsla tid på att vänta på launchern att dyka upp. Faktiskt, så är jag ganska nöjd.
|
Vad gör den nya patchen? Några synliga förändringar?
|
Synliga vet jag inte, men många svåra scriptfel och buggar är fixade, så jag rekommenderar att du laddar ned den, särskilt om du har den första SP3 (build 43434)
|
CGD Den fikser en feil i lagringen, som gjorde SP3 (43434) umulig å bruke. Men ellers lite som jeg merket. Speedtrees forsvinner fremdeles, om du bytter tid på døgnet og himmelvalget blir låst.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:29. |