![]() |
Nyttig frukost... är viktigt!!
Äter alltid nyttig frukost, grovt bröd med pålägg och mellanfil med frukt och osötad "musli"... sen är du "fit for fight" för att göra intessanta inlägg här på forumet...
|
Jag lever på a-fil och Start.
|
En tallrik yoghurt med flingor, ibland juice om det finns... Skulle behöva bli bättre på det där, men mina morgnar är rätt stressiga.
|
På jobbet blir det (Beroende på definitionen av frukost?) en drickyoghurt, en smörgås och en red bull... uhm.
Fast om du definierar frukost som första måltiden efter man vaknat så blir det ofta en färdiglagad middagsrätt från typ Findus. Nattjobb is... the shit. |
Räcker med nybakta minibaguetter eller specialflingor!
|
Citat:
Så kan det vara när man stiger upp vid 5-tiden och spenderar dagen i lastbilen eller med att lossa/lasta densamma. |
En kopp te och två mackor med diverse pålägg är min ideala frukost. :D
|
Citat:
Skillnaden är att jag äter frukosten vid 6-7 någonstans och då har jag jobbat 8-9 timmar... |
Hej!
Jag äter mild lättyoghurt (0,5fetthalt) med Euroshopper mussli och två skedar frysta blåbär och Euroshopper Multivitmindryck för de är billiga. Direkt efter kaffe med macka. Sen är jag nöjd. |
Jag åt en delvis nyttig frukost idag... :D
http://i187.photobucket.com/albums/x...00/Frukost.jpg |
Hallå där! Red Bull är inte nyttigt.
|
Lite nyttigt....
Ok... bananen är nog nyttig i jämförelse med de andra produkterna...
|
Citat:
Red bullen är kanske inte så nyttig, men den är god och piggar upp en aning efter en natt med endast en timmes sömn. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:16. |