![]() |
Svenska bondgårdar till Railworks
1 bifogad(e) fil(er)
Hej :)
Tre stycken bondgårdar att placera ut på era banor i RW. :) De är inte särskilt detaljerade vad gäller 3D-biten, så de gör sig bäst på lite håll. Bland annat så saknar dom skuggor. Ett stort Tack till Hawk som låtit mig använda hans texturer. :) Ni som bygger banor och lägger upp för nedladdning får fritt skicka med dessa hus så länge ni inte tar betalt för sakerna. Säg till om det inte fungerar som det ska. Detta är första gången jag skapar en rwp-fil, men jag tror att jag fått med allt. :o Bondgårdarna aktivieras under mitt användarnamn (MatsH). Hoppas att de kommer till användning. :) mvh .... Mats http://www.e-buzz.se/forum/attachmen...7&d=1288398971 http://www.e-buzz.se/forum/attachmen...8&d=1288398984 |
Tackar tackar! :tumme_upp:
Edit: testade att installera, fungerar utan problem :) |
Tackar tackar :tumupp:
|
Tackar! Gärna mer enkla svenska byggnader, behövs så lite ibland för att få det svenskare...
|
Toppen!
Om du har lust att slänga ihop ännu en enkel byggnad skulle jag kunna ta bilder på Myway (alt. pressbyrån om jag kommer till någon sådan, men just myway har jag nära till.) Dock så är Maywaybutiken i ett centrum, så det enda jag kan fota är framsidan (ingången), men jag kan fota en av centrumets väggar så kan man bara klistra på det? |
Citat:
|
Roligt att ni uppskattar byggnaderna. :)
De är som sagt inte särskilt avancerade att bygga. Det är texturerna som är det svåra tycker jag. :eek: Jag har ett par andra saker jag skulle vilja ge mig på bara jag lyckas hitta några bra bilder. Måste också lära mig hur man får skuggor på objekten samt även nightlighting. mvh .... Mats |
Citat:
|
Citat:
Problemet är att jag tror inte att det finns så mycket att fota längre. Jag är lite insnöad på Stockholm under sent 70 och tidigt 80-tal. Drömmen för mig vore att bygga en pendeltågslinje att få köra X1 på. :oskyldig: En av de saker jag är intresserad av är de gamla blå SL-byggnaderna, t.ex. trapphuset vid Spånga station eller biljettspärrarna i Kungsängen och Västerhaninge. Jag tror tyvärr inte att något av det finns kvar idag. mvh .... Mats |
Toppen! Blir perfekt på lite avstånd.
Tack Mats |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:11. |