![]() |
Synpunkter på X5
1 bifogad(e) fil(er)
Här kan ni posta anmärkningar och synpunkter på X5 i 1960-70-tals utförande:
Allt finns på Download nu! OBS! Detta är modeller med hög polygontäthet så om det hackar så får ni byta dator, vänta på bättre eller stå ut med "hackandet"! |
Pantograf
Var hittar jag pantograferna till SJX5M?
Hälsningar Owe |
Citat:
|
Citat:
Jag har laddat ner alla assets-paket, men ingen pantograf!! Tyvärr. |
Citat:
|
Citat:
det är reda med dig! Jag tror jag börjar få för mycket att hålla reda på, men jag har nog manipulerat pantografen till X5 så jag laddar upp en ny. Mjölkkannorna vet jag inte var dom hör hemma på X5???? |
Har laddat ner ALLT (STL, allt på download sidorna..) för x5 och x7, men ingen av dem fungerar.
|
Citat:
|
Citat:
Jag kolalde vilka kuids som fattades, och denna kom up; Download Station: <kuid:177292:209000> (notera att denna uppenbarligen saknas för flera av era downloads för mig) Men den finns icke på downloadstation! |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Förresten, vilken vers. av spelet har du? |
Citat:
|
När du öppnar Trainz innan du ex. väljer Surveyor så finns versionsnumret längst ner till höger i svart stil. När du ställer tekniska problem skall du alltid ta med version - ex 2009 3.3.
Nisse |
TS 2009 version 3 (Build 38610)
Den har jag. |
Citat:
Du tycks ha köpt din version via Steam (Build 38610 - PROTECTED - Steam English Retail) så du får väl uppdatera via dom. Information om versioner och patchar finner du här. Utöver dom så finns numera både SP3 och SP4. |
Citat:
Edit: Man kan inte ladda ner min builds patch från Aurans sida eller från Steam. vad ska jag göra? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:52. |