![]() |
Auran/dls
vad är det för fel med dls. jag har väntat i 5 j*vla månader och fortfarande funkar inte det:mad::datastrul::mad:
|
Hej!
Gå över till MSTS eller RW, så det blir inga problem. |
Citat:
|
Det är bara så.:) Du får försöka härda ut. Men även jag blir så jätteförbannad på den där CM.:mad:
|
Citat:
|
Citat:
vilket ska jag köpa Railworks 2 eller 1 |
Citat:
Jag har varit borta långa perioder från deras hemsidor (läs 3 månader). Så det där kan omöjligt stämma. Om nu auran ska ge dig kompensation, och inte gjort detta, skicka ett vänligt mail till dom, så kanske de fungerar.. Förresten finns de redan massa trådar om detta redan, så det räcker och blir över! Skriv i en sådan nästa gång. Jag skulle vätna och se, för trainz har mest material till sig.. |
Citat:
|
Kan inte förstå, är det bara jag som kan ladda ner från DLS utan problem, utan att ha någon FTC?
----------------- Totte: Vad är det för j..vla tips? Det är väl ingen lösning på problemet. Jag kan nog komma med åtskilliga anledningar till varför folk ska byta simulator, från XXXX till XXXX, och gå in och posta dom i resp. avd, men sådana dummheter hade vi väl slutat med? |
Citat:
Jag menar inte nedvärdera Trainz. |
Citat:
|
Citat:
står det Download link unaviable - Unaviable to download när man har klickat på objektet och så kommer det upp en ny sida. Det började väl i november. Men Ekan, har du gjort någon uppdatering eller något för att det ska funka?:confused: |
Citat:
Däremot fortsätter jag att trycka på start-knappen i CM (varje gång den ändras från stopp, till start), ända tills nerladdningen startar. Ibland räcker det med ett par "klickar", och ibland kan man få trycka på knappen 20-30-40 gånger, eller mer. |
Har läst massor av trådar där man klagar på Aurans DLS. Många som har problem med nedladdningen. Det går för sakta, det hänger sig, man måste trycka hundratals gånger på start och så vidare.:tumner:
Själv har jag köpt First Class Ticket sedan december och har inga problem. Tvärtom. Det går supersnabbt och hur bra som helst, vilken tid på dygnet som helst.:tumupp: Summa summarum: Jag ogillar att göra reklam och det kanske rent av är förbjudet i det här forumet (ursäkta i så fall), men jag kan rekommendera FCT för den som tycker illa som DLS. Det är en blygsam investering på 13 kronor för en månad om man bara vill "prova på". Det är väl ungefär vad en bulle kostar till kaffet. Nästa steg är 6 månader för ungefär 121 kronor, 1 år för 169 kronor och 810 kronor för resten av livet. Hälsningar |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:03. |