![]() |
"Rent Stål"
NOTERA ATT VI FORTFARANDE TRÄNADE DÄR.
Låten heter "Rent Stål" och är skriver av mig och Matilda(Uppenbarligen hon jag spelar med), jag har skrivit texten, Matilda skrev musiken. Det är väldigt mycket fel när vi spelar i denna video, eftersom det var medans vi tränade på den. Det finns även en "live" version inför publik som jag kan visa om någon har intresse. http://www.youtube.com/watch?v=Kiz8ORVNgeU ALL KRITIK UPPSKATTAS SÅ LÄNGE DEN INTE ÄR NEGATIV PÅ ETT ELAKT SÄTT. |
Tja, det enda man kan klaga på är väl att man knappt hör texten, så vill inte uttala mig om den
Musiken låter väl rätt svängig annars :) Så det enda jag kan säga rakt ut är att ni borde skaffa er en mikrofon, som ligger närmre munnen eller att ni lära er att spela svagare ;) |
Citat:
Minns inte texten rakt av, men sista versen kan jag som min egen handflata; "Hand i hand på Södra station Ni skulle förstå om ni var i vår situation Rälsen är kall Vi kommer snart gå genom himlens hall Fyra skimmrande små ljus Nu hörs bara ett svagt sus Tusen ton av rent stål Detta är bevis att kärleken kan ta kål På även de största Du och jag, vi är inte de första" Ganska mörkt tema kanske, men det jag skriver hamnar oftast i de banorna. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:03. |