![]() |
på andra datorn så kan jag inte komma in i forumet
hej! jag är på en annan dator, och på den andra dator så funkar inte den här webbsidan för mig, och den säger alltid: "Servern är upptagen för ett ögonblick. Var god och försök igen senare." jag använder alltid Google Chrome på min andra dator, :Yeah: men måste jag ändra på nåt? :vetej: det funkar fint här, men inte på den andra :vetej: jag tror att det har funkat för mig fint i febuari tror jag :Yeah: och sen sa den medelandet varje gång för mig
|
Om du använder internet explorer då?
Vad får du för felmeddelande då? |
samma medelandde
|
Bredbandoperatör?
|
Andra hemsidor fungerar utmärkt?
Vadå samma meddelande? - Webbläsarna har rätt olika meddelanden.. Rensa cookies och cache från datorn med problem |
jo, det gör det :Yeah: fast varje gång jag går in på forumet så vill jag komma in där istället för att skriva på den här datorn och på Google Chrome och Internet Explorer 7 så har jag samma meddelande också och jag vet inte varför det blir så, men det funkade bra förra året :Yeah: det tar tid att vänta och jag hatar och vänta :vetej:
|
jag blir bara förvirrad.. :P
prova firefox |
Brandvägg inställningar för hög? Eller för hög säkerhet på internetinställningar?
|
man får inte avaktivera brandväggar :vetej: för då kan man hacka deras dator :Yeah: men jag fattar inte varför det är så på min andra dator :confused: :vetej:
|
hej
nu funkar det! :Yeah: problemet löste sig :Yeah:
|
det var IP adressen som var problem på :Yeah:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:29. |