![]() |
Trs 2012
Hej! Jag vet att det redan har skapats flera trådar som handlar om det här, men jag funderar på att köpa Trainz 2012. Då har jag några frågor:
1. Vad är fördelarna gentemot TRS 2009 och 2010? 2. Är den värd pengarna? 3. Har den några fördelar/nackdelar? 4. Tycker ni att jag ska köpa det? 5. Hur bra fungerar multiplayer? Det kommer säkert fler frågor.:) Tacksam för svar. |
Har du gamla saker du skall implementera? Vänta med att köpa.
Skall du hålla på med Multiplayer? Köp. Har du TS2006 eller äldre så köp, det har hänt en hel del men du kanske inte skall avistallera 2006 för det, det går att ha båda installerade vad jag förstått. Det är inte mycket av det svenska materialet som jag kan använda i TS12 utan en massa krångel. Lägger jag trots det in sakerna i landskapet så fungerar inte multiplayer om det inte ligger på DLS. Och itne många kan använda det jag gjort utan krångel då de inte har TS12. Lite moment 22 alltså. |
Citat:
Men tack för svaren.:) |
Nu så har jag äntligen slagit till och köpt TRS 2012! Återkommer sen när jag har spelat det lite...:)
Edit: Jag kan iallafall bekräfta att C20 funkar. Caben ser lite konstig ut, men annars är det inget problem!:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:16. |