![]() |
min iPod Touch 4G har 0.7 megapixel
varför har min iPod Touch 4G 0.7 megapixlar? :vetej: jag är nöjd att den har HD kamera (upp till 720p), men när man tar stillbilder så blir det bara 960 x 720 när jag tar ett foto och det är konstigt tycker jag och den har digital zoom, fast med den så blir det dålig bild om jag zoomar ut och jag vet inte hur man ska ta bort den och jag tycker att bilderna ska vara 1280 x 720 det är bättre tycker jag :Yeah: iPod Touch 4G har inte auto fokus, utan det är fixad fokus
|
svar?
ingen? :vetej:
|
Jag har ingen aning vad du ens skriver, du får lära dig göra radbryten och använda fler skiljetecken. Sluta sen kasta in massa animerade smiles i texten. Det GÅR inte att läsa din text!
Det är en mobilkamera du har, att den skulle komma upp i 720p är fysikskt omöjligt, den är inte gjord för det. Det är bara nått skit dom säger. Skaffa en riktig kamera om du vill fota i högre kvalite, använd mobilkameran om du inte har en kamera med dig och verkligen måste fota. Hoppas sedan att bilden blir bra. Var glad att den har någon zoomfunktion. |
Håller med "leoj" på denna punkt faktiskt, det är jobbigt när du har så mycket smilisar (stavning)! i din text. Jobbig läsning blir det.
Om du vill att folk ska förstå det du skriver så försök att tänka på de punktera som vi skrev. |
Finns det ingen bildinställningar till denna mobil?
|
Citat:
Man ska ha en riktig kamera, mobilkameror suger. |
Citat:
|
Citat:
Med min kan man ändra det mesta. En bild jag faktiskt vart rätt nöjd med, trots mobilkamera. http://img27.imageshack.us/img27/7933/img1077iz.jpg |
vet ni vad Cydia är?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur kan man om möjlig skapa sig fler pixlar??? :/
Kameran är hårdvara, det kan man inte ändra med mjukvara |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:40. |