![]() |
Hållplats efterlyses
1 bifogad(e) fil(er)
I Korvtigrs manuel "Historiskt järnvägsbyggande i Trainz" sidan 23 finns en bild på en plåtstins tillsammans med en liten fin hållplats. Plåtstinsen är installerad och fungerar utmärkt i TRS 2009 vers. 3.3. Men hållplatsen har jag inte hittat trots idoga försök.
Någon som har ett tipd? Nisse |
Har för mig, att det är Lasse (llj) som ligger bakom plåtstinsen. Möjligen också hållplatsen, men jag kan inte minnas själv, att jag har sett den. Troligen inte släppt, men pröva att söka på llj:s grejer.
|
Plattformen är ur STW Tomas' plattformaspaket, själva hållplatskuren är NZR Shelter Shed,<kuid:45676:28057>, finns i en kuid2 version på DLS, annars är den inbyggd, eller följer troligtvis med om man laddar ned Murchison Stage 2 layouten:
http://www.trainzone.co.nz/murchison_stage_2.htm |
Hållplatsen på plats. Jag bugar och rullar mig. Bra fråga till Korvtiger: Har du en uppslagsbok över Trainz´ alla objekt...?
Nisse |
Uppslagsbok? Nja, bara en lång lista med objekt i namnordning om man kollar i surveyor. :)
Anledningen till att hållplatsen hittades så snabbt var att jag hade kvar banan där bilden på den scenen är tagen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:53. |