![]() |
AI uppdatering för type 71/73
1 bifogad(e) fil(er)
Med hjälp av expertisen på train-sim.com har jag kommit på vad som var fel i type 71/73:s eng. filer som gjorde att tågen inte gick att använda som AI. Här är uppdateringar till samtliga eng/wag. filer som gör att tågen fungerar som trafik. Kommer ju att passa perfekt till Trollhättan 2 och VBSR!
Ni behöver orginaltåget från http://3dtog.com/. För att installera uppdateringen, packa bara upp zip. filen och ersätt orginal wag/eng. filer med de uppdaterade. |
Hej!
Tack för uppdateringen. Ljud saknas?? BM73eng.sms och BM73cab.sms saknas, när jag skulle köra Bm73. Hur blir det då? |
Citat:
|
Det är inte trevligt att hålla på trycka enter. Vill helst att tågen ska funka bra utan probbe!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag gjorde om filerna så att de använder orginal Acelas ljud. Se om det löser problemen!:)
|
Jag tycker att du testar så att allt funkar som det ska innan du lägger upp.
|
Jag har testat de nya filerna, jag får inget felmeddelande och acela-ljudet hörs.:)
|
Bra! Då hämtar jag uppdateringen. Tack Bönan!
|
Tycker du själv om ljudet från Eng.sms? Den låter konstigt, liksom man slår på plåt som skallrar mycket. Inget trevlig ljud., tycker jag. Cab är bra!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan du ta höghastighetståget TGV2N från Frankrike? Det är inte payware.
|
Citat:
|
Citat:
Jag höll på skapa Aktivitet till min rutt med Bm73. Annat mötande Bm 73 som AI gick fortfarande inte, upptäckte att pantografen var nere och stod still. Så de är fortfarande inte felfria!:mad: Till Bönan, testa du och skapa aktivitet så får du se. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:23. |