![]() |
Y6 finns snart att hämta
1 bifogad(e) fil(er)
Hej alla.
Jag tog ju som ni kanske vet på mig att konvertera LAn's Y6* till RW och det är väldigt mycket på tiden att den också släpps. Några grejer dock som gäller för denna version är. Inga fungerande körkontroller så man får köra med HUD/tangenter. Inga regneffekter Ingen "åk med kamera" från passagerarvyn Fungerar gör: Ljud/Ljus/Dörrar/Torkare det bör även sitta någon tok bakom de ej fungerande spakarna om allt gått rätt till. 3 Versioner kommer med som inte skiljer sig mer än på plogarna men det ger lite omväxling. Motorvagnen kommer upp på BanByggarna när Mazz testat och godkänt. En bild så länge. |
Oj! Det var inte lite det här! Jättekul! De ser väldigt fina ut! Grattis Basse!:tumme_upp:
|
Jättesnygga :)
|
Härligt! Vackert!! :Yeah:
|
Härligt...äntligen...detta har man väntat på. Dom är kanonfina, bra jobbat!
|
Härligt! Kommer göra sig bra på alla (förhoppningsvis) svenska rutter som kommer att komma! :grin:
|
Kul att dom snart går att ladda ned, tack Basse! :)
|
Sen bra ut. MEN kommer det mer än bara bussar?
|
Tänkte bara uppdatera och säga att det dröjer något längre efter att Mazz gett sina synpunkter som ska korrigeras innan release. Jag ska försöka fixa till det till helgen.
|
Gôrsnyggt :tumupp:
Det kan nog passa att köra på typ "Albula" och även andra små rutter. Så många "Svenska rutter har vi ju inte" GRATTIS |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:06. |