![]() |
Felmedelande hjälp
Hej jag har KMJ4 rutten med alla tåg och sånt man behövde.
Men så e det nåt tåg jag får detta felmeddelande på: Kod:
The consist dont exist |
Det där felmeddelandet hänger inte ihop alls. Consister ska inte vara i TRAINSET. Som jag tolkar saknar du en vagn (se filnamnet).
|
Såhär ser det ut:
http://i.imgur.com/UFEOnvL.png |
Ja, den vagnen som nämns i felmeddelandet saknas i din Trainset-mapp.
|
Men hur fixar jag den nu då
|
Du laddar ner den vagn som saknas.
|
Citat:
Jeg har sett gjennom mine vogner men hadde den ikke . Hadde jeg hatt den hadde jeg sendt den til hallonet99swe:) Prøvde å finne den på nett selv men det gikk ikke. Kanskje noen har vogna i mappa si ? |
Jag ha den inte heller på datorn, och jag kan inte hitta något på nätet heller. Märkligt.
|
Jag frågar micke321 han som har gjort det och fråga om den filen
|
Citat:
|
Hej!
Varifrån har du hämtat aktivitet? De måste ju ha tåg därifrån också. |
Banbyggarna självklart kMJ4 rutten
|
Hej.
Vad heter aktivitien ? Har kollat med Train Store, I Veterantåg eller Timmertåg finns det ej någon vagn med det namnet!!! Mvh. Bengt |
Ett försök att hitta den consist eller aktivitet som har denna vagn:
1. Gör en fiktiv vagn med denna wag-fil, och med ett namn som du lätt känner igen. 2. Öppna Conbuilder, options alla vagnar. Vagnens namn bör nu finnas i vagnlistan. 3. Markera vagnen. 4. Klicka på rutan ACT DEP, (söker i vilka aktivitetr som vagnen finns). 5. Klicka sedan på rutan CON, (söker i vilka consist som vagnen finns). sedan kan du byta ut din fiktiva vagn mot en riktig vagn. Hälsningar Olle M |
Citat:
Kolla någon Consistfil som innehåller denna vagn. Börja med den senaste filen och sen ta bort Consistfilen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:37. |