![]() |
Månadens simulatorbild Augusti
Hej igen! Jag vet inte om jag kommer ha tid att starta upp månadens tävling på söndag, så vi börjar lite tidigare än vanligt. Därför blir anmälningstiden lite längre än vanligt.
Som vanligt får bidraget komma från valfri simulator och får inte vara redigerat i efterhand och max 1 bidrag per person. Omröstningen kommer att starta kvällen den 18e augusti. Det har känts som om de temafria tävlingarna är populärare, så vi testar att köra så framöver. Hoppas nu på många bidrag från alla simulatorerna så det extra spännande! :tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
:Yeah:Malmtåg!:Yeah:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Action i Eibar, FastConnect 217 från Harwan till Gharath är på väg in till centralstationen samtidigt som Local 3508 drar iväg norröver mot huvudstaden. Ett tungt koltåg till kraftvärket i Lhaix, draget av ett lok av typen EF53, en riktig trotjänare från elektrifieringens tidiga dagar på 50-talet (vad kan den repainten vara baserad på tro?! ;)) rullar parallellt med lokaltåget.
Detta är resultatet när en ruttbyggares fantasi släpps lös... :grin: |
1 bifogad(e) fil(er)
Forumet är väldigt segt just nu, så tar lite tid att posta... :rolleyes: Nåja - min bild förestället ett helt vanligt godståg draget av två T44, en helt vanlig morgon... :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Inspektionstur i spöregn...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Två fina T43 på Kolbäcks bangård.
|
|
|
1 bifogad(e) fil(er)
Svensk godstrafik i Tyskland
|
Ganska få bidrag hittills denna gång! Ni har fortfarande 2 dagar på er att lämna in ett bidrag. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Stockholm-Malmö ;).
|
1 bifogad(e) fil(er)
IC-tåg på Dortmund Hbf. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag klämmer väl in en bild från min bana Klamminge igen, denna gång från en annan vinkel...
Bifogad fil 60782 :foto: |
Havererat BJ O-lok får färgrik draghjälp.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Svårt hålla fingrarna i styr ibland. Som lämplig ursäkt ett havererat BJ O-lok med färgrik hjälp.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:20. |