![]() |
Consist builder
For mange år siden benyttet jeg "Consist builder" til å lage nye togsett. Dette programmet finner jeg ikke lenger. Noen som vet hvor jeg kan finne det eller noen som har en kopi?
|
Hej.
Menar du Conbuilder? Annars finns det annat program, som Convoi. Efter installation kan man välja språk, t.ex: Engelska. Här får du länk: http://www.activitysimulatorworld.net/Convoi.htm Ha det så gott:D |
Hej. Conbuilder är väldigt användbart. Utöver att sätta samman consist så kan man även kolla att ljud- och cabfiler är kompletta, samt leta i con- och act-filer efter ett visst fordon.
Jag har bara en gammal utgåva, från tiden innan det blev ett köp-program. Det kanske finns fler optioner nu... MVH Olle M |
Con-Builder er bare sorgen hos meg.
Får bare feilmeldinger når den oppdateres, og når jeg lagrer nye consister. Det eneste jeg kan bruke Con-Builder til, er å lese av consister til å kopiere og reversere dem (litraene står oppført i CB, ikke i MSTS Editor). Da jeg har et problem med at en nylaget consist IKKE lagres i Consists-mappa, må jeg inn i ConBuilder, finne consisten der(det gjør man), slette den og gjenopprette den i papirkurven. DA finner man den i Consists-mappa! Har nå begynt å bruke Convoi, driver å lærer meg den i skrivende stund. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:13. |