![]() |
I vårt "insomnade" forum ...
1 bifogad(e) fil(er)
... pågår trots allt lite verksamhet, åtminstone från min sida.
Bakgrunden är att jag ville ha några avfallscontainers, och vad gör man ? Jo man kollar vad som finns på DLS. Och vad hittar man där, jo: Beamsuns fantastiska BS-Muellcontainer !!! Man tar kontakt med beamsun och frågar om man får använda hans fantastiska texturer som grund. Och det fick man :tumme_upp: Så långt har jag knetat ihop några svenskliknande avfallscontainrar och försett dom med valbar "fyllningsgrad" via ett litet skript. |
grymt Lennart :tumme_upp: något jag sökt länge...skulle du kunna göra någon typ av löstflak med lift dumper på man kan sätta bak på nån dragbil med? :)
|
Väldigt användbart, både i nu- och dåtid! :) Riktigt kul att se, Lennart!
|
... och dock utvecklas det ...
4 bifogad(e) fil(er)
... fler containrar och en passande transportbil:
|
Scania!!!! :tumme_upp: det är kärlek för mitt scania älskande hjärta :) och va snygg den blev ... Som sagt Lennart du får göra fler lastbilar
|
Ruskigt snyggt i rasande tempo, som vanligt med andra ord :applad:.
|
Tack för glada tillrop!
1 bifogad(e) fil(er)
Detta är ju err sceneryobjekt men ändå med viss möjlighet att ändra via propertyrutan. Den sista varianten blir denna med liften nedfälld:
|
grymt ...det är alltid extra plus med grejer man kan förändra lite själv :) väntar med spänning på att se dem i downloads delen
|
Ser snyggt ut! Den här typen av objekt är alltid användbara :)
|
Ja, riktigt kul att se! En sån lastbil hade vi på skolan förut, men den sålde man förra året.
|
Containerpaketet ...
... består av 5 avfallsbingar:
8 kbm gul och grön 10 kbm grön och blå 12 kbm grön, påbyggd 8 kbm's Scania LV76 lastbil med containerlift och valbara lastarrangemang. kommer nog i download !? |
Man tackar å bugar för "avfallet" ;):grin:.
|
Tackar och bugar :tumme_upp:
|
Bäst jag varnar ...
... alla duktiga "ommålare" för Scanian !!!
Den är mappad (nästan direkt) på ett perspektivfoto och lär inte bli lätt att måla om :oskyldig: Men väldigt lätt att bygga och ser bra ut om man inte går för nära :visslar: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:26. |