![]() |
Trollhättan_2d 2014-04-02 uppdaterad
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer en uppdaterad Trollhättan 2d. Det är Herrljunga lokstall som snyggats till. Den har öppningsbar port, Night och Snow. Besök till hämtningen... |
Hej! Inga komentarer?
|
Otur!
Jag hämtade rutten igår, men det var tydligen före uppdateringen. "Mitt" lokstall från Herrljunga har inga öppningsbara dörrar. Och inte följde det med någon Tb heller ;-) Ser häftigt ut. Jag gör ett nytt besök senare ikväll. Nu bygger jag för allt vad tygen håller på SWB del 1, Kolbäck-Ramnäs... |
Hej!
Det är bara en port som är öppningsbar, till vänster. TB har inte kommit än! |
fin lokstall :-))
|
Hej!
Ni som hämtade, så undrar jag om porten stängs när loket är inne i Herrljungastallet. Hör av er, är ni snälla! |
Har idag uppdaterat min hemsida för ett mordernare utseende. Och givetvis fick även Trollhättan2 sidan en uppfräshning.
Trollhättan 2d |
Citat:
Toppenbra sida!:tumupp: |
Tackar... Kommer släppa lite nya saker framöver på min nya sida :)
|
Lyd
Ser ut som en fantastisk rute så langt og jeg har fått provkjørt litegrann. Men........det er lite problemer med lyden. Ingen lyd i external views og noen ganger blir lyden borte inne i cab også, OR får noen CYD med lyderror. Jeg ser at det er ingen lydfolder i nedlastingen. Noen ideer?
|
Vilken version har du ladda ner?
Jag har version 2d från Banbyggarna och den versionen har ljud. Mvh Mikael |
Ok, muligens at jeg har fra elvastower. Forsøker å laste ned fra banbyggarna, takk for svar......
Oppdatering: Jeg har fra banbyggarna. Det fins ingen Global folder i den filen jeg lastede ner. Kun Routes foldern. Oppdatering igjen: Jeg har ikke MSTS installert så der er problemet identifisert. Takk for hjelp:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:37. |