![]() |
Glad Påsk ...
7 bifogad(e) fil(er)
... hade det blivit om uppgraderingen till Win8.1 gått bra, men nu är jag mycket trött på hela Trainz-skiten. Så detta blir det sista jag laddar upp:
Det är 4 Dm3-lok, inkl. det norska + IORE. Det är massor av sparade senaste CDPs som ni själva får reda ut! Ekan hade planer på att förfina texturerna men det har väl runnit ut i sanden i hans timglas :visslar: Det blir många poster, och mycket blir kanske dubletter !? God fortsättning i Trainzlivet på er alla och tack för alla roliga år !!!! |
Dm del 1
7 bifogad(e) fil(er)
kommer här:
|
Dm del 2
8 bifogad(e) fil(er)
kommer här:
|
Dm del 3
8 bifogad(e) fil(er)
kommer här:
|
Dm del 4
5 bifogad(e) fil(er)
kommer här:
|
IORE del 1
6 bifogad(e) fil(er)
kommer här:
(En särskild tanke går till Sealpower !) |
Dm och IORE hytter som de nu blev ...
innan KRASCHEN, kommer här som länkar:
IORE-hytten: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ytt%20prov.cdp Dm-Hytten: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...t%203.12.2.cdp |
Malmtågen ser mycket fina ut....
Hej Ian,
tack för att du gjort om dom fina loken, hadde Sealpowers IORE i TS2006, men dom funkar inte i TS10 och TS12 . Sealpower sade åt mej att prova dina uppdaterade Malmtåg, men dom funkar tyvär heller inte direkt i TS12 :confused: - hvilken Trainz version är dom uppdaterade för ? Vänligast Mikael (Dansk Trainz-tok) |
Lan bygger sina fordon för att fungera i TS2009/TS2010, men det brukar bara var någon enstaka sak att fixa i configen för att få dem att fungera i TS2012. Vad säger CM att det är för fel på dem?
|
Hej Korvtiger och Ian.
Har återinstallerad IORE loken och gissa vad som hände - dom funkar nu fint i TS12 till min stora glädje. :tumme_upp: Så det bliver en fin påsk iår med. Nu måste jag bara få nummer på dom, så dom är kompletta. Glad påsk åt er alla. Vänliga hälsningar Mikael |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:16. |