![]() |
Betarutter: Trollhattan och Bergensbanen
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här laddar jag upp Betarutter Trollhattan och Bergensbanen medföljande Assets. Jag vädjar, ta inte upp kommentarer här, tack! Ta landskapsdesignstrådarna istället. https://www.dropbox.com/home/RailWorks |
Hej! Totte det finns inget att ladda ner ?
|
Jag svarar inte här! Respektera vad jag skrev i första inlägg.
|
Hej! Ja ber om ursäkt om det vart fel
|
|
God Trettondag!
Jag vill ge er Trettondagspresent en uppdatering av Bergensbanen!:Yeah: Klicka på länken "Här" min förra inlägg. Senaste X2000 finns i Bergen och kan hämtas hos Kungfisk tråd. Lycka till! Jag vill gärna ha era kommentarer i tråden "Bergensbanen kanske". |
Hej!
En ny uppdatering av både Trollhattan och Bergensbanen är släppta idag. Ha en trevlig helg och kör tåget försiktigt!;) |
Thank you (Tack)
|
Uppdateringar
Hej!
Nu släpper jag nyare uppdateringar!;) Kör försiktigt och njut av resan!:) Klicka under min signatur och hämta! Hi! Now I'll release newer updates !;) Drive carefully and enjoy the journey! :) Click below my signature and retrieve! |
Citat:
|
Från Lödöse S till Lödöse alltså Lilla Edetsbanan.
|
Citat:
|
Trollhättan kraschar TS2015
När jag laddar Trollhättan senaste version får jag appcrasch:tumner:
|
Citat:
Då har du installerat tillräckligt. Läs trådarna "Trollhättan på RW kanske" och "Bergensbanen kanske". Tacksam att du inte frågar här i denna forumtråd.;) |
Vad menas med: "Då har du installerat tillräckligt"? Jag ser inte att de andra trådarna ger mig någon hjälp. Hur avinstallerar man alltihop?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:12. |