![]() |
Överföring till Trainz
Hej alla å en fortsatt Glad Påsk
Jag undrar bara ni som är duktiga på detta skulle ni inte kunna luska ut hur man kan föra över rutterna Trollhättan o Bergensbanan samt VSBR Till Trainz skulle jag vara väldans tacksam. Eller att nån gör dom till trainz. M.V.H H-E Hedström |
Vilket spel finns de i nu? För tror inte det är möjligt att föra över banor från något annat spel till trainz serien är nog fråga om ny bygge isåfall...
|
De är väl gjorda i MSTS och Railworks så det är omöjligt. Det enda är att börja från början.
|
Helt rätt som Spyfrog skriver - närmast till hands är annars min Trainz-bana DJ-DVVJ, som är på gång för Forum inom kort. Jag tror att "Trollhättan" kan vara en del av DJ (Dalslands Järnväg) - d v s sträckan Erikstad - Kornsjö. Totte kanske vet mer.
Nisse |
Citat:
Jag planerade bygget mot Karlstad. Mot Kornsjö har jag inte bestämt än, för att det byggs inga fler tåg alls för Norge. Bara EL18 T43-44 i norska färger och My-loken finns numera och så finns norska vagnar. |
Glöm inte att UB fans i Norge med bara att måla om ett Uf till det :)
http://www.tugboatlars.se/El10.htm För NSB hette det El10 sen har vi ju norska motsvarigheten till Dm som lan släppte ihop med Dm |
Vagnar
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:28. |