![]() |
Train Spotting eller TS grupp
Hej allihopa,
Jag har precis flyttat till Stockholm och skulle vilja hitta några människor här som har samma intresse i Trainspotting eller spela TS16. Om det finns människor här i Stockholm och villiga att göra något tillsammans säg det. :tumme_upp: Vi ses, Christian |
Svenska Spårvägssällskapets juniorer brukar ha simulatorträffar varje månad (nästa gång 20e februari), det är inte många som spelar Train Simulator (tyvärr, det är mest tunnelbanesimulatorer, busssimulatorer och spårvagnar som gäller på dessa träffar), men där finns åtminstone likasinnade ;) Tyvärr måste du vara medlem i Svenska Spårvägssällskapet för att delta... Samt vara junior (dock är jag visserligen inte under 20 längre, men än har ingen klagat :D) Men där finns även många tågintresserade ungdomar! :tumme_upp:
SSS's juniorkalender: https://www.sparvagssallskapet.se/ev...ries/juniorer/ |
Tack för länken. :ber: Jag har redan skrivit. :applad:
Är du medlem? Jag har sett dina gallerier på din webbplats, ser bra ut. När du bör vara på väg i Stockholm slå mig en signal. :tumme_upp: Jag kan skicka dig mitt nummer. |
Citat:
|
Vad synd! Låt oss se vad de säger.
|
Hi Joakim,
Tack för the information på Malmköping. Jag var i Malmköping i helgen och helpade med spårvägenreparation. Det var en träfflig helg. Tack så mycket Christian |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:59. |