![]() |
V-skydd, problem igen...
Hej!
Jag la märke till V-skydden fick problem nu. Allt funkade bra förut. Jag har ingen aning vad som orsakar, kanske TS2017 uppdateringar. Jag tog bort Cache för att se om rätta funktionen skulle komma tillbaka och det gjorde inte. Vore tacksam om ni testar och meddelar här. |
Vaa! Har ni slutat att köra tåg? Det är fortfarande problem för mig. Vet inte hur jag ska lösa det.:mad:
|
hmm, jag har inga problem med mina V-skydd :vetej:
|
Hva er V-skydd for noe ? Har aldri hørt om det :-)
|
Hva er V-skydd for noe ? Har aldri hørt om det ..
|
Citat:
|
Takker for svar :grin:
|
Citat:
|
Citat:
(Edit, jag kollade nyss och dom funkade som dom ska för mig iaf :S |
Citat:
|
De funkar inte riktigt som de ska för mig heller. Vägskyddet aktiveras men avaktiveras inte, bommarna går inte upp efter det att tåget har passerat. Jo, i Öxnered funkade det förresten. :)
Jag hade tidigare idag problem med att överhuvudtaget öppna Trollhättan-rutten. TS2017 kraschade vid varje försök. Jag avinstallerade rutten och installerade om allt igen och sedan gick det bra. Men vägskyddet är inte helt ok. |
Citat:
|
Då kan det vara TS2017 uppdateringar som ställer till för svenska vägskydden.
KMW och newS gjorde dem. De har inte dykt upp på länge här. Risken är att jag inte kan fortsätta med Thn. Några fler upplever problemet? Hgv t.ex.? |
Citat:
|
Hej!
Det löste sig!:Yeah: Allt fungerar. Jag hämtade Assets Trollhattan_Bergensbanen från min DropBox och installerade. Enkelt! Ni som ha problem kan hämta från min signaturlänk "RW-Trollhattan och Bergensbanen Beta". |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:09. |