![]() |
Kuider..
1 bifogad(e) fil(er)
Hej! är det någon som skulle vara vänlig att hjälpa mig med dom här Kuiderna. dom hör till Nils Bild´s DVVJ bana och jag misstänker att det handlar om träd om det kan vara till hjälp!
Tacksam för hjälp!!! |
Dom borde väl finnas på Nisses Dropbox i nån av myriaderna av paket ?
|
Jag har inte banorna inlagda men misstänker att det kan handla om DVVJ 2012. Jag ska lägga in banan så ge dig till tåls. För säkerhets skull (läs LAn): Antar att det handlar om Mellerud-Bengtsfors med Dalslands kanal.
Nisse |
Citat:
Det är DVVJ old som jag har instalerat i Tane allt fungerar det är bara VÄLDIGT lite träd på många ställen |
Banorna - det handlar om olika versioner är byggda i 2010 och 2012- Jag har använt mig av Pofigs träd. Dessa går inte in i TANE. Dessutom finns det andra objekt som inte heller ska fungera i TANE.
Även om jag hoppat av TANE så bör jag noga kolla detta. Nisse |
Citat:
Okej :tumme_upp: jag gillar banan mycket den är stor och lång med massa singnaler mm. :tumme_upp::Yeah: |
Normalt när jag lägger ut banor är dom kompletta, d v s inget kuidnummer saknas. Det här är första gången jag gått på en mina. Men efter en grundlig undersökning vågar jag konstatera: Filerna har inget med banan att göra. Troligtvis gammalt sk-t som ligger kvar i databasen.
Detr här är inget nytt, det har jag haft i samtliga banor. Tar man bort dom enligt konstens alla regler läggs dom tillbaka. BJ:s spår i banan, på och vid Mellerud, Concreata 1t new och dom Tane vägrar ta emot. Annat är det med DVVJ:s spår, Räls m spik V2, som accepteras av TANE. Nisse |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej! är det någon som har den kuiden som saknas? Det är till lokkalles smalspårsvagnar.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Den saknade kuiden 78090:51004 och Z4p boggy bog, fixad från pm till im-fil, så att den inte längre är Faulty i Tane.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Tack så mycket!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:05. |