![]() |
92 dagar har gått.
Har problem med Trainzhelper.
Har det något att göra med att det har gått 92 dagar eller är det något annat som spökar för mig. Detta meddelande poppar upp för mig. När jag skall använda det. Unable to find Trainz installation. C:\Program\Auran\Trainz När jag klickar OK poppar nästa meddelande upp. Runtime error! Program: C:\Program\Auran\TRS2004\Bin\TrainzHelper.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information. Gjorde en ominstallation i förra veckan. Så jag vet inte riktigt om det är det som spökar för mig. Har inte försökt ladda hem nått nytt förräns nu och då får jag det här meddelandet. Beror det på dessa 92 dagarna tro. Det går bra att ladda ner och spara Cdp filerna en och en i en mapp, men inte via Download Cart. Bengan |
Hej.
Vet inte om det är svar på din fråga eller om det hjälper, men har du First Class Ticket? Är den fortfarande giltig? För den som ingick var på 90 dagar... /Lars http://www.e-buzz.net/forum/attachments2/8016114255.jpg |
Citat:
First Class Ticket. Har inte det med att göra bara för att få snabbare nedladdning eller har det även med Trainzhelper att göra och Download Cart. Bengan |
Vad trött jag blir.
Hade tappat lusten helt med Trainz ett tag. För att jag hade problem med nedladdningen. Tog lite nya tag nu på morgonen och kom på att det skulle ju vara jäkligt bra att även installera Trainzhelper för att det ska fungera. Hade totalt glömt bort det efter ominstallationen. Är huvet dumt. Så får kroppen lida. Brukar man ju säga. Här har det snarare varit tangetbordet och datan som har varit på väg att få lida och få flyga in i väggen. Bengan |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009