![]() |
en fråga om nedladdning?
Hejsan alla glada.
När man titta runt i forumet på gamla trådar så har jag upptäckt att några banort skulle ha laddats upp här till exempel "kullavik" (kommer inte ihåg det riktiga namnet). Men när jag tittar på nedladdningssidorna så hittar jag dem inte. Finns de på någon annan sida eller är de raderade från servern? Hoppas att ni har en skön sommar, själv reganr det hos mig. /Fredrik nice guy :) |
Svaret är nog att rutterna aldrig blivit släppta.
Så det är ej så konstigt att du eh hittar dom;) //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps |
Tack för svar men just den som jag skrev om och inte kommer ihåg namnet vet jag blev skickad till Fredrik admin här för att läggas upp fast den kan juh ha blivit tillbakadragen.
Känns som jag tjatar lite för mycket men om det finns någon där ute som sitter på svenska tåg och/eller spårvagnsbanor får mer än gärna höra av sig till mig om ni vill lämna ut dem. Jag hoppas att jag en dag själv kan bygga upp en bana som jag kan ge ut till er Hoppas att ni alla får en bra sommar. /Fredrik Franzén nice guy :) |
Jo jag har för mig att jag fick mailet men det hände inte något mer. Ska se till att få ut den på sidan.
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
Jag slutar aldrig att förvånas över hur snabba svar man får här och även hur hjälpsamma ni alla är. :)
Om ni någon gång kommer ut eller upp till Stockholm och skall åka med på Djurgårdslinjen så meddela mig då, det kan hända att jag jobbar just på den turen ni åker med eller så kanske vi kan ordna så att vi kan visa upp vår vagnhall för er. Hoppas att alla får en skön sommar. /Fredrik Franzén nice guy :) |
Ligger online nu på www.e-buzz.net :)
Se till att läsa de textfiler som följer med för där står bland annat vilka addons som behövs samt lite tips om inställningar för att få bästa "njutning" av rutten. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
Fredrik, du hade inte behövt slänga dig över jobbet och göra det på en gång men tack för hjälpen.
/Fredrik Franzén nice guy :) |
Hmm jag har laddat hem Kullavik rutten men DLS kan int hitta dessa kuids:(
Ash 1 (Foliage) <KUID:52597:22731> Scenery Cat (Canada) <KUID2:71704:200026:0> Scenery Grosshagen Station (Germany) <KUID2:32105:28737:0> Scenery Sawmill Rollway (Logging Saw Mill) <KUID:44700:27903> Sg_s-coal01b (SG_custom) <KUID:47439:21995> Groundtexture Small Mill Building (Logging Saw Mill) <KUID:44700:27913> Scenery Och jag undrar bara om nån vet nått om det[}:)][B)] I really need help! |
Konstigt, jag hittade allting på DS utom tre grejer gjorda av Hawk samt ett par saker gjorda av Yojimbo. Prova igen.
//John |
nix jag har sökt manuelt på kuids i hela 2 timmar och 35 minuter eftersom att det bara kom upp
CONTENT UPDATE Trainz was unable to locate the necessary custom content on Download Station. Check with the author for the item for its location. (For asset with) när jag skulle be Download Station fixa allt själv |
Hej.
Jag hittar t.ex Bogey wheel and axle scrap (CANADA) <KUID2:118781:28004:0> Man får dock söka KUID på enbart 118781: för att hitta den. /Lars http://www.e-buzz.net/forum/attachments2/8016114255.jpg |
Citat:
|
Jag analyserade kartan i TrainzObjectz och valde det inbyggda kommandot att söka efter saknade objekt på DS. På DS hittades 50 av de 55 objekt som saknades. Lätt som en plätt.
//John |
men vilka e dom fem objekten som saknas då[8]
|
Satte mig ner och sökte åt dig en stund. En av grejerna hittade jag på DS, de andra är såklart grejer spridda på olika hemsidor.
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:24. |