Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   OBS! Min Hotmail/MSN har blivit hackad (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=8797)

DJ Clinton 2005-04-02 20:54

OBS! Min Hotmail/MSN har blivit hackad

Hej allihop! Om ni dom senaste dagarna undrat varför jag inte har kommit online på MSN eller sådant så beror det på att min MSN/Hotmail har blivit hackad utav AUH (blir så jävla less på dom typerna).

För er som inte vet vilka AUH är så är det dom som har hackat sig in på Antipiratbyran.se. Om dom skriver något elakt eller så till er så ska ni veta att det inte är jag som skriver! :confused: Ärendet är polisanmält och dessutom så har jag tagit kontakt med MSN's Kundtjänst för att få tillbaka mitt lösenord. Det går bra än så länge men tar ändå rätt lång tid.

Med vänligaste hälsningar
Mohammad, DJ Clinton :(

dd 2005-04-03 19:49

synd

det var synd har hänt mig också förut att jag har blivit hackad men då har inte min hemliga fråga blivit ändrad så har kunnat fixa det men kanske inte går väldigt synd i alla fall.

henke_89 2005-04-04 21:27

Nää,verkligen inte. Lite spänning i vardagen bara kan man säga! :D
Men det är ju dumt när dom ger sig på msn och hotmail. Man får hålla koll!

/henke

DJ Clinton 2005-04-04 22:26

Jag har kommit överrens med AUH och vi har nått en förlikning. Min MSN är nu i rätta händer. :)

DJTimboy 2005-04-04 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av DJ Clinton
Jag har kommit överrens med AUH och vi har nått en förlikning. Min MSN är nu i rätta händer. :)

Varför hackade dom dig då?

DJ Clinton 2005-04-05 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av DJTimboy
Varför hackade dom dig då?

Det visade sig att min IP-adress hade krockat med en utav APB's när dom hackade in sig på deras hemsida. Därför blev dom tvungna att hacka sig in på min. :(

DJ Clinton 2005-04-08 20:26

Mina damer och herrar. AUH har återigen hackat min MSN. Vet ej varför men om dom skriver nåt sjukt eller elakt så är det inte jag.

Olaf Lindström 2005-04-08 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av DJ Clinton
Det visade sig att min IP-adress hade krockat med en utav APB's när dom hackade in sig på deras hemsida. Därför blev dom tvungna att hacka sig in på min. :(

Nu är jag inte lika duktig som en medlem i AUH då men jag tycker det låter jävligt konstigt att din IP-adress krockar med en av APB's ip adresser?

dd 2005-04-08 21:02

ändrar

ändrar dom din hemliga fråga om du kan svaret på den så kan du få tillbaks den illa kvickt men konstigt med ip

DJ Clinton 2005-04-09 11:42

Som sagt. Dom har ändrat allt från lösenord till hemlig fråga, dom raderar även alla mina mail...

dd 2005-04-10 20:38

då.....

var det svårare tyvär

DJ Clinton 2005-04-11 10:28

Till samtliga!

Pga att AUH Hackers har tagit kontroll över adressen msom90@hotmail.com så har jag skapat en ny!

Då jag har förlorat en del gamla MSN-adresser så vill jag be er att adda mig igen eller lämna eran adress till mig så att jag kan adda er.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:30.