![]() |
------->Min egna sida<-------
Ville bara informera er om att jag har en hemsida som heter www.martinsspel.net. Kommentera gärna
|
Hej
trevlig hemsida |
Citat:
|
Nja, saknar en röd tråd...
Hej!
Lite niträknarstil på detta men jag har en hel del påpekanden: -Vad är röda tråden för sidan? Handlar den om spel, skämt, eller musik? -Kollade inte hur du fått upp musiken på sajten, men är den laglig att ha där?;) -Trist design, dock funktionell vilket är ett stort plus! -Verkar vara en hel del kopierat material, speciellt fakta då!?:( -Fattigt med innehåll på spelsidorna? Ett par meningar känns inte som tillräckligt för att beskriva ett helt spel! +Hemsideadressen som inte är krånglig +Kul att du lär dig göra hemsidor, gör som jag gjorde och skippa WYSIWYG programmen! Nu när man kan det bra så är det roligt att göra sidor i ren html etc... EDIT: Deskgrunt, den är likadan som när jag såg den! Det är klart godkänt som första hemsida även om det är gjort med WYSIWYG program, är nog lite hård i min bedömning!:rolleyes: |
Ser ju inte så tokigt ut för att vara första hemsidan! :)
Du skulle sett min första som gjordes -94 nån gång, såg ut som om man stoppat in huvudet i en sån där roterande psykadelisk lampa ifrån 60-talet! Massor av gälla färger och animerade gif-ar! :D Misstänker att den ändrat utseende sen första posten redan? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:37. |