![]() |
Då var melodifestivalen avgjord...
...och det blev Grekland som vann överlägset
|
Var väl rätt väntat, fast Martin förtjänade bättre poäng :mad:
Min personliga favorit var dock Norge! Freddy Mercury ler i sin himmel :D |
Då var melodifesivalen avgord..
ÄNTLIGEN !!!
jag är så förbaskat trött på detta jippo.. Som tur var vann vännen Elena! |
Deskgrunt, du skämtar väl? :D
|
Citat:
|
För väl.....
Hej!
Ja det är väl för väl att detta dravel är avgjort för i år...Sverige får dessutom kvala in till nästa år... Nej, en av helgens helgens höjdpunkter kommer ikväll då FC Barcelona spelar...För er som inte känner till det så är det TV 4+ som visar deras match kl 21.00... Den andra höjdpunkten var igår (då mienar jag inte melodifestivalen) då Arsenal vann FA-cupen mot Manchester United... Dessutom så vann ju Juve La Scudetto i fredags i och med Milan bara spelade oavgjort... 3 av 3 favoritlag har vunnit inom den närmaste tiden!!! MVH Kenneth PS Idag vinner ochså MFF mot Sundsvall...DS |
Citat:
Jag är också ett gammalt Queen-fan :) Jag menade allvar, Norge var bäst! Får lägga i en dvd med Turbonegro nu bara för det :D knebert, usch håll tåfjuttandet utanför denna tråd där vi diskuterar seriös musik! :rolleyes: :D |
Hm....vi har ju inte dragit in The Beach boys, The Beatles, Rolling Stones, Dire Straits i diskussionen ännu...och först när de är gjort kan man börja tala om "seriös musik"
|
Citat:
Arsenal tycker jag förtjänar att vinna. Kul för "Freddan" att han fick ta en straff ochså... :D Erik |
Real Madrid har spelare som borde kunna göra detta lag till världens bästa, MEN trots alla inköp för miljarder, all reklam osv. är det ändå inte i klass med Barcelona.
|
Citat:
|
Tycker absolut att Sverige förtjänade dom poäng som dom fick. Martin Stenmarck var ju totalt urusel, nån som hört låten "Who let the dog out"? :D
|
Faktist inte! Hm...?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:12. |