![]() |
Flight Simulator 2002 Professional Edition
4 bifogad(e) fil(er)
Jag tog mina första bilder just från fs02. Här är dom. Kommentera gärna hur jag kör. jag är enn kille på 13.
|
Fina bilder lite väl tidig landning på bild 4 hehe :D
Ett tipps ändra din AA inställning i grafik kortet om din pc orkar med det så får du mindre fyrkanter plus att bild kvalitén blir bättre i FS :) Nicke! |
Du är 13 precis som jag.
Lite svårt att bedömma hur du kör men jag ser 1 lite "stort" fel, det är landningen på sista bilden. Alldeles för tidig touch i banan. Om ett plan skulle ha stått där för att vänta hade det nog gått illa. Annars ser de bra ut! |
Citat:
|
Lite mer bilder
5 bifogad(e) fil(er)
Här är lite mer bilder. Ni får ochså lägga in bilder här om ni vill.
|
är dom sista bilderna från 2004 och det finns redan en FS tråd och hur kollar man inifrån
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Eller så kan man ta en "wing view" fil.
Som denna som ett exempel hoppas att det är okey att ja "lånar" tråden lite :) |
Citat:
|
Hej!
Med Active Camera kan man få bra bilder ut genom fönstrerna på planen. Men det är oftast bara betal-plan som har en hel kabin. Men med active camera kan man också gå ut ur planet och "stå" på marken och fota planet. |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Hade väl tänkt att skaffa det lite synd bara det är paywaer nu mera. mb91 sök efter " Ultimate Wing Views " på http://www.avsim.com/ så får du upp ett helt gäng för olika plan typer :) Planet som ja använde på bilden va en ERJ 170 (Embraer 170) Här ni 2st bilder från på kärran. LH på final RWY 21 på GOT. |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag använder Active Camera ibland, har det inte installerat just nu. Dessa plan är dom som jag oftast flyger: Alla 3 är pay-ware Bild1. PMDG Boening 737-600 Bild2. Piper Cherokee Bild3. Lago Maddog Md-82 |
Snyggt, men är det inte lite fläckar på den första bilden?
Det är väl troligen så att du klistade in bilden i paint eller nånting sånt! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:51. |