Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Iron Maiden live ifrån Ullevi!!! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=9335)

Deskgrunt 2005-07-08 20:51

Iron Maiden live ifrån Ullevi!!!

Missa för bövelen inte Iron Maidens konsert på Ullevi i morgon kväll live på SVT2!!! :tumupp:

Redan ikväll är det en nyinspelad intervju med de skotska krigarna 21.30.

Trevligt att SVT satsar på oss som gillar musiker som kan spela live på riktiga instrument :D

Erik.H 2005-07-08 23:31

Ja, det här får vi inte missa!

O intervjun har jag sett ikväll den ochså.
Min favvo Maiden låt är Run To The Hills, så jädrans bra allstå.
Långt hår äger!

knebert 2005-07-09 01:32

Eddy rocks

Hej!

Detta är en av mina favoritgrupper...Fast man har kommit upp i ålder så lyssnar man på denna grupp ändå...
Det är ju ingen ung grupp precis, utan dom har ju som alla vet hängt med ett tag...Det som man en gång har börjat lyssna på finns ju kvar...

Jag har dessutom de flesta av deras skivor, ja, till och med om jag inte har alla....Jag hade de första skivorna på vinyl, men numera finns de i digital form...

Dessutom avundas jag de som har kunnat köpa biljetter till denna föreställning..Tyvärr så missade man detta, men om man skall vara ärlig, så var det ticnet som blev överbelastat och sedan efter en timme så var det slut...Jag tror att 2 spelningar och kanske ännu fler hade de lätt sålt slut på...

MVH Kenneth

Arre 2005-07-09 14:07

Ingen risk att missa den!!:cool::cool:

Pierre 2005-07-09 19:51

Bl.a. dom har man vuxit upp med, så dom får absolut inte missas...

Helt otroligt att SVT sänder!????

Björne 2005-07-10 00:35

Varit full rulle och med en scanner och lyssnades på deras trådlösa mickar är man alltid fullt uppdaterad:)

knebert 2005-07-10 01:27

Wow!!!!

Hej!

Detta var en kanonspelning från deras sida...Vilket drag!!!

Iron Maiden is the king of rock 'n' roll!!!

MVH Kenneth

Arre 2005-07-10 08:45

Wow,vilken kväll!!

Pierre 2005-07-10 13:11

Ruskigt bra spelning!

Det borde dock börjat när det slutade, för att ljusshowen skulle gjorts rättvisa. Run To The Hills, Trooper och The number of the beast var helt klart bäst!

Basse 2005-07-10 17:56

Den var riktigt bra!
Min farsa fyllde år igår så egentligen så skulle jag och farsan dit, men så blev det tyvärr inte.:( Men såklart såg jag den på tv. "Iron Maiden is the shit!";)

Deskgrunt 2005-07-10 21:37

Ja, den var riktigt lyckad!

Deras samspel med publik är rätt unik :)

Men jag undrar om SVT var lite snabba på att avsluta det hela, skall höra med min kusin sen om det rent av blev nåt mer. Publiken ville ju knappast att det skulle vara slut :D

Sitter nu med 60 GB i avi Huf format som skall konverteras till 2 st. DVD med intervjun som bonus på den andra :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:17.