![]() |
Problem med RE
Hej!
När jag startar upp RE och skall köra med den rullisten där man väljer vilka objekt man vill ha så hänger den sej hela tiden.... Har installerat om datorn, lagt MSTS på en annan hd, testat ett annat grafikkort, testat olika drivisar till grafikkorten, stängt av brandvägg och internet med mera men inget hjälper.... Innan jag installerade om datorn så funkade det hur bra som helst, gjorde en ominstallation av hela burken för 2 veckor sedan och sedan dess har RE inte hängt med som det skall...Allt det övriga funkar i RE och MSTS men ej detta... Jag blev sugen på att återuppta mitt bygge igen, men det funkar inte så länge det är så här, det tar en jäkla tid när man skall välja något... Jag har tillräckligt med minne för att det skall fungera, jag har till och med kört med mindre minne och då funkade det bättre än vad det gör nu. Vad kan det vara för fel? Någon som har en idé? MVH Kenneth |
är det samma sak oavsett vilken rutt du jobbar med? Om du testat enbart på en rutt, kolla då i en annan rutt om det är samma sak...
|
Hej!
Ja det är samma oavsett vilken rutt man än jobbar med.... Tycker bara att det är ett konstigt fenomen eftersom det har fungerat innan... MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:27. |