![]() |
Demo av Call of Duty 2 (singelplayer)
Känner ni för att koppla av med lite äkta WW2 krigande så har man släppt ett demo på Call of Duty 2. :D
Första Call of Duty var i mitt tycke ett av de mest realistiska ww2 spelen och denna lär väl inte vara sämmre. Demot kan snabbt laddas hem ifrån svenska FZ's filarkiv: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel...2/cod2demo.exe Lite screenshots hittar ni här: http://fz.se/bildarkiv/album_show.php?id=851 655 MB tar ju bara 10 minuter att ladda hem så varför inte testa? :p |
Hej!
Jo jag laddade det när det kom ut på fz.se :) 1an var grymt och detta känns som det kommer vara minst lika bra! Längtar till Mp demot och hela releasen! |
Japp, helt klart ett måste ha spel!
Det värsta med spel som CoD2 o BF2 är bara att tågsimulatorerna ser ut som skit sen när man startar dem. :D |
haha!
Det är så sant. Lite OT, har du/någon testat 1.03 patchen till bf2? Jag har inte hunnit men folk säger att den är mkt bra förutom att dom har ändrart rankning systemet. |
Citat:
Verkar som en hel del är ändrat till det bättre faktiskt om man läser changeloggen: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patc..._changelog.txt |
Tackar för tipset, kan bara hålla med om att ettan va kanon och addon:et "United offensive" inte va dåligt det heller :P
Tyvärr så har jag inte in förskaffat BF2 än, men en demo har ja iaf men den har man redan kört 1000 gånger nu... :D EDIT: Tycker dom flesta spelen ser ut som .... när man ja lirat Call of Duty tyvärr :rolleyes: |
Citat:
|
CoD är mitt favorit action spel. Jag spelar CoD UO mer än vad jag spelar BF2. CoD 2 demot var väldigt bra tycker jag. Det kommer nog att bli roligt att spela i single player. Men jag är riktigt arg över att base assault från CoD UO multiplayer inte kommer att finnas i 2an. Och inte får vi köra några fordon heller :mad: .
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:56. |