![]() |
FS2004 Filmer
Man kan ju göra filmer i Flight Simulator också! ;)
Landningen blev inte riktigt perfekt (för jag e nybörjare). Kommentera gärna! Filmen finns här: http://www2.ekeby-ktv.net/1607/Landning1.zip -- Posta gärna egna filmer -- |
Fräckt, önskar jag kunde det bra också!
En själv har ju aldrig lyckats landa efter ap eller något sånt, lite snäva svängar innan landingsbanan blir det ofta också!:) |
Fin landning, väldigt mjuk och lugn.
Ta gärna bort ATC rutan och progressiv taxing nästa gång bara. (läs på skyltarna istället ;), svårt att hinna få med alla taxibanor i början men man kan ju fuska lite med progressiv taxning om man inte kan/komma ihåg alla:)) Olaf: Jag är inte heller någe så vidare att landa perfekt ännu. Alltid dessa justeringar innan touchdown :D |
Håller med om att jag borde ha tagit bort ATC-rutan och det andra.
|
Jag kör FS 2002 med en rätt ok joystick, men likväl är det alltid lika svårt att landa. Svårast är det att få rätt kurs in mot landningsbanan och sen hålla planet stabilt.
Jag brukar flyga Beechcraft King Air, den är rätt lätt att manöverera samtidigt som den inte är allt för slö. |
JOo, Jag spela FS2004 sist förra år.. Det var rolig men min landning är misslyckas =) När jag skulle landning på banan men bak hjul gick trasig för att jag landa med flygplan för hård (krasch) Jag har inte rätt fart och inte perpekt lutning nose mot upp. Jag har försök några gånge men rolig ändå..
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:22. |