Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2022-01-28, 23:17
|
|
Svar: 6
Visningar: 52 147
fel forum, bidde det
Hej
Helt riktigt, jag postade i fel forum, det skulle vara TS2021-forumet
Ursäkta misstaget, men det är lite svårt att hålla isär dom olika spelen :godnatt:
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2022-01-28, 21:20
|
|
Svar: 6
Visningar: 52 147
Fick hjälp av tjalle
Hej
Hittade en bild på GRÖNA granar till Trainz.
Det var tjalle som fixade så att dom bruna granarna blev gröna !!
Jag har filerna någonstans..avsedda till Albuna Line.
...
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2022-01-24, 19:12
|
|
Svar: 2 357
Visningar: 3 331 029
|
Forum: Landskapsdesign - Trainz
2021-12-26, 00:44
|
|
Svar: 168
Visningar: 299 740
|
Forum: Off-topic
2021-12-24, 00:40
|
|
Svar: 2
Visningar: 5 417
God Jul
God Jul önskas alla på forumet
https://i.pinimg.com/564x/b1/dc/00/b1dc003dd7f8ab3cabc9e660bb117635.jpg
Hawk
|
Forum: Landskapsdesign - Trainz
2021-06-11, 20:18
|
|
Svar: 259
Visningar: 469 461
|
Forum: Allmänt om tågsimulatorer
2021-04-26, 22:10
|
|
Svar: 19
Visningar: 92 143
|
Forum: Trainz - Allmänt om Trainz
2021-04-16, 20:14
|
|
Svar: 0
Visningar: 3 892
|
Forum: Landskapsdesign - Trainz
2021-04-09, 18:51
|
|
Svar: 168
Visningar: 299 740
|
Forum: Allmänt om modelljärnvägar
2021-04-06, 14:18
|
|
Svar: 2
Visningar: 40 037
reseñar
hej
Elller den här :Fnissa:
https://www.youtube.com/watch?v=7JqdhiLNuVY
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-29, 21:06
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
ett under
Hej:)
Medge att detta är ett under.:tumupp:
Efter att jag har skrivit och bett om hjälpi i flera forum inklusive detta forum
genom åren, många år, så har smajlet löst hela mitt problem !
Jag...
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-29, 18:47
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
Hej
smajlet har efter att jag i alla år av...
Hej
smajlet har efter att jag i alla år av hopplöst sökande efter gröna gran-filer lyckats att fixa så att Alla granar blir gröna i spelet.
Detta gäller Thomson Alp-rutter
Tusen tack smajlet
...
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-29, 17:19
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-29, 04:00
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-28, 12:22
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-28, 11:10
|
|
Svar: 3
Visningar: 19 667
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-26, 21:38
|
|
Svar: 3
Visningar: 19 667
RW Enhancer, är det något att ha ?
Hej
Med anlednig om att "RW Enhancer" skulle trolla bort döda bruna granar i en av många köprutter så undrar jag om någon har testat detta program.
Det kostar 9.90 dollar trots allt :rolleyes:
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-26, 21:29
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-26, 21:23
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-26, 14:03
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-26, 13:17
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
se gammal tråd om Albula
Här är en länk till min ombyggnad av Albula Line.
Arbetet tog sin tid, fick byta ut alla granar manuellt.
Det ända jag kunde fixa snabt var forest, alla skogspartier och enstaka granar fixades...
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-26, 12:45
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-26, 12:23
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
|
Forum: DTG - Train Simulator - Allmänt
2021-03-25, 20:36
|
|
Svar: 23
Visningar: 44 438
Snyggt med gröna granar !!
Varför kan man inte få gröna granar i TS 20XX
Se här hur dom har byggt samma rutt "Arosa Linie" till TSW2 med fina gröna granar, men i TS20XX så är ca hälften av granarna bruna.:tumner:
Har...
|
Forum: Landskapsdesign - Trainz
2021-03-17, 19:00
|
|
Svar: 259
Visningar: 469 461
|