jäkligt sorglig historia yzerman.Jag har gillat tåg sen jag var liten,då var de bara tåg som gälde jag och min pappa brukade fara ut och åka bara för skojs skull.Och en gång som vi skulle åka hem från Hangö fick jag åka i loket och det gjorde ju inte saken sämre precis.vid 7års ålder fick jag en Märklin startsats av min farmor som tyvärr efter ett tag glömdes bort men nu har intresset vaknat igen och jag har en bana i källaren.Då mitt riktigt stora tågintresse vaknade då jag var med familjen till Helsingfors i somras.vi åkade naturligtvis tåg dit och då tyckte jag inte det var särskilt märkligt med tåg.Väl framme i Helsingfors skulle jag handla alla Half Life spelen inne i spelaffären fick jag syn på ett spel som hette Microsoft train simulator.Jag höll paketet i handen en syund men satte det tillbaks(tyvärr)half life var viktigare tyckte jag.men följande dag var jag igen tillbaks i affären och tittade på Msts.Min pappa tyckte det verkade som ett vettigt spel till skilnad från alla skjutspel jag hade,och vi bestämde oss för att dela på kostnaderna för det.Och därmed gick jag ut med Msts i handen och i och med det började mitt riktiga intresse för tåg.då jag satt i tåget på väg hem öpnade jag paketet och tittade i manualen då tyckte jag det var grymt mycket signaler och märken att lära sig.Ju mer jag tittade på tågen bak på spelpaketets pärm ju mer faschinerande blev tåg.så nu är jag jätte intresserad av tåg och vill bli lokförare.