Citat:
quote:
WindowsXP har det bästa av båda systemen. Den är det bästa köp jag gjort till datorn. Sedan den installerades så har jag inte haft en enda blåskärm. Noteras skall att jag har original och kan alltså uppdatera den automatiskt utan problem.
/Pursche
Vd på VBK-Tåg och Högste ansvarige på
Svenska Virtuella Tågledningen
|
Xp är först klassens skräp. allting i Xp är totalt ologiskt. Dessutom är det inte alla som har såpass bra lina att de kan ta hem alla de patchar som behövs. 2000 slår Xp närsomehelst var somhelst.
Ska man lägga in 1 system så är win2k pro absolut bäst.
Morsan och farsan har XP på den maskin jag sitter vid nu och det är alltid nåt som inte fungerar som det ska. Jag har 2000 på min maskin och det är ett system som fungerar bra.
Xp är ett försöka av M$ att skinna folk på pengar. försöka få dem att uppgradera trots att systemet de har innan är bättre. särskilt modemet strular i XP för morsan o farsan. glöm slå på det innan du startar datorn så är en omstart enda sättet att få igång det. De kör också Xp orginal. M$ borde ha satsat på att vidare utveckla 200 istället. summa sumarum 2000 är fortfarande kungen på "windows tronen"
Mvh
Johan
"No! Try not. Do or do not--there is no try"